Verslagen


01/10/2019

Toelichting - SONO-reviewstudie en exploratief onderzoek naar masters basisonderwijs

18/09/2019

Startdag 2019 - Spots op onderwijs

21/06/2019

Toelichting: Resultaten van het Talis-onderzoek

19/06/2019

Redelijke aanpassingen tijdens werkplekleren

07/06/2019

Toelichting - Vlaamse deelname in internationaal onderwijsonderzoek

05/06/2019

Zenitdialoog over effectiviteit van het Vlaamse onderwijs

21/05/2019

Verkenning van de samenwerking tussen secundair onderwijs, tweedekansonderwijs en examencommissie secundair onderwijs

16/05/2019

De Europese onderwijsruimte

07/05/2019

Seminarie over internationalisering in het basisonderwijs

30/04/2019

Seminarie activerend leren hoger onderwijs

25/03/2019

Extra studiekosten in het hoger onderwijs

21/03/2019

Lentedebat over het memorandum voor de nieuwe Vlaamse Regering

13/03/2019

Seminarie - Lerend team

28/02/2019

Toelichting - 'School of the future'

27/02/2019

Studiedag - Onderwijs voor vluchtelingen

26/02/2019

Studiedag - Internationale beleidskaders voor onderwijs

14/02/2019

School ♡ onderzoek. Interactieve inspiratiedag voor leraren en onderzoekers

24/01/2019

Hilde Crevits in dialoog met de Vlor

28/11/2018

Toelichting - Actieplan 4.0 'Werk maken van werk in zorg en welzijn'

20/11/2018

Kunst ook anders. Zorg in het (deeltijds) kunstonderwijs

24/10/2018

Bruggen bouwen tussen secundair en hoger onderwijs over de onderwijsloopbaan van jongeren

26/09/2018

Toelichting over InnoVET

19/09/2018

Startdag 2018 - Digitalisering en onderwijs: op zoek naar de juiste maat

22/06/2018

Afscheid algemeen voorzitter Harry Martens

22/05/2018

Seminarie - Internationale projecten met focus op burgerschap

02/05/2018

Seminarie - Gestandaardiseerd toetsen op het einde van het basisonderwijs

18/04/2018

Studiedag - Het curriculum in hoger onderwijs uitgedaagd

18/04/2018

Toelichting – Vreemde talen in het basisonderwijs

20/03/2018

Studienamiddag - Welbevinden en preventie van pesten op school

08/03/2018

Peer Learning Activity - The curriculum in higher education challenged